preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Tražilica
Obavijesti

Glagoljaške radionice u nastavi hrvatskog jezika

Učenici 6. razreda na nastavi hrvatskog jezika proteklih su mjesec dana upoznavali početke pismenosti Hrvata, ne samo na jezičnoj, već i na povijesnoj, te kulturnoj razini. Kako djeca najbolje uče u praksi i povezivanju gradiva sa svijetom oko sebe, učenje o prvim pismima te spomenicima hrvatske pismenosti upotpunili smo  suvremenim i praktičnim aktivnostima u nastavi pod vodstvom profesorica Nikoline Mamić i Katarine Sarkotić.

Kreativno istraživanje glagoljaške baštine 6.b je proveo na primjerima suvremene blackout poezije u kojoj su povezivali znanje o zamjenicama i glagoljici. 6.d razred je izrađivao starinski papir na kojem su oponašali srednjovjekovne pisare te tušem i perom ispisivali prve jezične spomenike. Također, u glinamolu su oblikovali svakodnevne predmete na kojima su glagoljicom upisivali svoje ime. U suradnji s  Centrom za kulturu i obrazovanje Susedgrad, učenici 6.a i 6.c sudjelovali  su na glagoljaškim radionicama pod vodstvom prof.Jasenke Štimac na kojima su pisali glagoljicu vunom te rješavali igre tražilice. 

Zadovoljstvo učenika u ovakvoj praktičnoj nastavi koja povezuje zahtjevno gradivo sa dječjom stvarnošću, uvijek je pravi smjerokaz kako nastava, čak i kad je gradivo zahtjevno, djeci može biti i zabavna ako im je približimo na njima blizak način.


Učeničke radove i atmosferu s radionica pogledajte u opširnije.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Deborah Benazić   datum: 3. 11. 2021.

Školski list

 

 


Vrijeme
Stenjevec

Raspored zvona


Upisi


e-Dnevnik


Poveznice

mzos

azoo

carnet

Portal za škole

grad zagreb


Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 9. 2019.

Ukupno: 439037
Ovaj mjesec: 4336
Ovaj tjedan: 1563
Danas: 259




preskoči na navigaciju